sobota 17. srpna 2019

Vlčí doupě 3.0

Je tomu sice již nějaký ten pátek.. no spíše let.. ale vlčí doupě prošlo radikální přeměnou, kdysi dávno jeden nejmenovaný uživatel anonymního internetu (Crash) přirovnával mé pařanské doupě k příbytku Harryho Potera pod schody, tak jsem si to vzal k srdci a rozrostl se!


Původní verze pařárny ZDE

Dobře no, souviselo to i s tím, že se naše smečka přesunula do nového doupěte kde je tedy trochu více místa než v tom původním! Takže už nepařím ve vybojovaném výklenku, kde tehdy měla být vestavěná skříň, ne , ne , nyní jsem se přestěhoval do SUTERÉNU!


Vzhledem k tomu, že si vás všech třech čtenářů velice vážím, na vaší poctu jsem tedy doupě uklidil - no minimálně jsem se o to snažil.


Takže doufám že se líbí! Pochvaly, pochlebování a rituální oběti jsou vítány!



7 komentářů:

  1. Tak teda pochlebuji, fakt hodně pěkné :-) Ty zarámované relikvie k tomu, hlavně mapa z MM10 nemá chybu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vyborne, jen houst! Dekuji moc, je to muj vlastni design a napad a mas dobrej postreh, holt MM fanda, ze?

      Vymazat
    2. JJ, MM fanda, navíc tu desítku mám s plátěnou mapou, kterou mám tak nějak v hlavě. Hned mě to trklo do očí :-)

      Vymazat
  2. Krása! :)Tohle by mi doma neprošlo...Sice nějaké bigboxy mám v poličkách, ale většinu jich mám ve skříni, kde soupeří o místo s deskovami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Take dekuji, me ego roste, asi vam dvema pochlebovacum poslu nejaky darek za to! No me to v puvodnim doupeti take neproslo, proto jsem byl tolerovan v tom vyklenku na skrin, ted je toho mista trochu vice, tak jsem si zridil svou vlastni "pařárnu".
      Apropo, bigboxy je skoda schovavat do skrine, ja kazde rano se jimi pokocham, semotamo nejaky pohladim a pak se teprve vypravim do prace.

      Vymazat
  3. Abych parafrázoval Gándhího z CIVky - Vidím, že "your words are backed with nuclear weapons"! Narážím samozřejmě na tu Falloutí atomovku :) Slušný doupě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji pane, na atmovoku jsem řádně pyšnej že se mi ji podařilo sehnat jako novou! Jen už v ní došla baterka a tak nedělá ty whooooohááá zvuky .... A když se odšroubuje vršek, bydlí tam DVD s hrami, čtyřka tehdy nebyla součástí, jen papírové DVD, ale již doplněno za originál.

      Vymazat