neděle 17. srpna 2014

Nový přírůstek do sbírky: chapadýlka kam se podíváš!

Ano prosím, už je to tady zase, ano, další balík z eBay a ano, vlčata nemají co žrát, ale tobě to je jedno, ty si raději kupuješ takovéhle cipoviny, na co to vůbec jéééé?
Ale no táák, to jsou přece chapadýlka, ty co chtějí ovládnout svět, chápeš? Táto, ty jsi pil?!

Ale né, tak to vážně neprobíhalo, jen si jedno z vlčat povzdechlo, že mi zase přišla nějaká hra určitě a zalezlo  rozladěně do své nory. A ono mělo to vlče pravdu, přišel mi velice vzácný kousek (minimálně tedy pro mě) a také je to asi můj zatím nejdražší nákup, s poštou jsem někde za 60ti dolary, měl bych se krotit.. (a to jsem přihazoval na díl první, skončil jsem na 100 $, vydraženo za 185 $ ...).

A jóó, vy vlastně nevíte o čem to mluvím že? Jedná se o další z klasik od polobohů z Lucas Arts - Maniac mansion: day of the tentacle přece! Parádní to adventura, jenž se směle může měřit s vopičími ostrovy, bodejť by taky ne, když je od stejného tvůrce, že? Už se nemohu dočkat, až se dostanu k zahrání a dohrání!
Stav krabice a vnitřností je výborný, sbírka Lucasích klasik se mi tak pěkně rozrůstá, teď ještě sehnat za rozumnou cenu původní vydání Full Throttle.. ach jo, to zase bude peněz a řečí... 





Žádné komentáře:

Okomentovat