sobota 25. února 2012

Herní železo

Na čem vlastně tyhle klasiky hraju?  No budete se divit :-D

Netbook HP MINI 2133
Hnacim motorem je procesor VIA C7 1.6 GHz k tomu sekundují 2GB DDR2 no a jako OS slouží Windows XP. Grafika je VIA CHROME9, která má oproti integrovanému řešení od Intelu (používaném např v netbocích s Atomem) velkou výhodu a to v hardwarovém T&L, v případě Intelu je tato funkce pouze softwarově emulovaná..

Uhlopříčka displeje je úchvatných 8,9" takže grafika ve 320x200 vypadá prostě nádherně.

U novějších her, které umí využít 3DFX používám emulátor DGVOODOO a světe div se, funguje to! Incubation hned vypadá zase o kousek lépe ;-)

8 komentářů:

  1. Ako na tom storji beží napriklad taký DOOM 2 cez DosBox ? Poprípade pri použiťí "ZDoom".

    OdpovědětVymazat
  2. DooMa jsem primo nezkusel, ale vzhledem k tomu ze CPU je nekde na urovni pentia 3 800MHz tak pocitam ze uplne OK. ZDoom je WIN verze s vyssim rozlisenim pokud se nepletu? Ten by mel jet taky uplne v pohode, na tomto stroji jsem hral a dohral napr RETURN TO CASTLE WOLFENSTAIN (v rozliseni 800x600 plne detaily) ci C&C:RENEGADE (v rozliseni 1024x768).

    Pokud chces, klidne vyzkousim :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rád by som bol ak by si bol ochotný vyskúšať.
    Najme ma zaujíma emulácia pod DosBoxom, kedže ten je náročný na procesor.
    Sám o takomto podobnóm stroji uvažujem.

    OdpovědětVymazat
  4. Neni problem, vyzkousim a dam vedet :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nazdar chlape, tak jsem to zkousel a je to tak jak jsem si myslel, pod DOSBOXEM s tim neni zadny problem, bezi to plynule, hraje se to dobre, dokonce i na widescreenu, akorat jsou dole a nahore cerne pruhy, pocitam ze na normalnim 4:3 monitoru to pojede taky v pohode. Da se to spustit i primo z windows (v mem pripade XP ) ale mel jsem problem se zvukem, pravdepodobne spatne nastavene IRQ, nejak jsem se s tim vice neparal. Hudba mi pekne jede pres general midi, tak to zvuci hezky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Simon:
    Nač zkoušet nekomfortní provoz pod DosBoxem, když existují porty ? Tuším, že chceš nejspíše zachovat feeling původního Doomu, v tom případě doporučuji PrBoom port.

    OdpovědětVymazat
  7. O pôvodný feeling nejde, ten zachoval Zdoom podla mna výborne. Len som chcel otestovať dáku "3d" hru pod dosboxom kedže na ešte starej serí netbookov EEE 900 stým cez dosbox boli dosť velké problemy.
    Wolf : Naozaj dakujem za ochotu a začas. Diky.

    OdpovědětVymazat
  8. No vcelku se divim ze to na EEE nejelo? Dyt to ma jeste silnejsi CPU nez ja a pod dosem je myslim jedno jestli mas grafiku VIA nebo GMA, to mi prijde opravdu zvlastni..

    OdpovědětVymazat