pátek 21. června 2013

Nový přírůstek do sbírky: STONEPROPHET

Jak by nestačily ty úmorné vedra, která momentálně pustoší naší Českou zem, přišel mi dnes záhadný balík, spíše taková truhla... už jen to, vynést ji do svého doupěte mi dalo zabrat! Pln očekávání a zvědavosti jsem ji otevřel, ale to byla pravděpodobně další chyba v mém bídném vlčím životě!
Po otevření se z truhlice vysypal horký, pouštní písek, který teplotu v doupěti zvýšil minimálně o dalších 10 stupňů na saharských 40, zvědav co je uvnitř jsem nahlédl a spatřil ten klenot, chvějícími se tlapkami jsem jej vytáhl ven abych pohlédl do bolestí zkřivené tváře jakési mumie jenž po mě natahovala své pařáty ve snaze uchvátit mne a vtáhnout do temného světa Ravenloftu! Zareagoval jsem však včas, krabici s mumií jsem vhodil zpět do truhly a za příšerného řevu zaklapl víko, ne, ještě nenadešel můj čas! Ale tuším, že to nebude dlouho trvat a využiji tohoto "pozvání" mezi rozpálené písečné duny...













Získání tohoto kousku byla docela náhoda a ukázalo se, že stále jsou mezi námi lidé, kteří jsou ochotni nezištně pomoci kolegovi pařanovi a podělit se s ním o své hmotné statky. V tomto případě patří veliký díky pánovi DJ - správci webu OLDGAMES zaměřeného na staré dobré herní klasiky a vše s tím spojené. Jednoho dne jsem si totiž v jeho sbírce všiml, že má Stone prophet vlastně 2x, jednou jako komplet a jednou pouze jako krabici s manuálem. Nenechal se dlouho přemlouvat a nabídl mi krabici zdarma, čehož jsem samozřejmě využil.

CD z USA vycházelo docela draho, vesměs kolem 10 USD + pošta cca 14 USD, tak jsem pátral a pátral a hle ho! V republice polskej jsem narazil na CD včetně manuálu a pošty za 25 místních zlotých (nějakých 150 CZK), no šup sem s tím! A dnes se to krásně spolu sešlo a zkompletovalo, opět jsou u vlka doma vánoce! Samozřejmě bez mého polského kamaráda by to také nešlo a i jemu za to patří velký dík!

Tímto mi zůstal jeden manuál navíc, který najdete v sekci barter.

Žádné komentáře:

Okomentovat