úterý 17. dubna 2012

Eye of the beholder II : první nakoukání


   Po vítězství nad beholderem ( a víte že po polsky to je "OBŘYDLIVÝ DESPOTA" ? ) v EoB I jsem byl na scestí, pokračovat hned se "starou partou" dále v dobrodružství, či je nechat odpočívat v nějaké putyce ve Waterdeepu a podívat se na záhadu Elvířína hradu? Inu, nakonec jsem se rozhodl, že partyju nebudu rozmazlovat a vyslyšel jsem volání arcimága Khelbena od kterého mi jedné deštivé noci přišel dopis s prosbou o pomoc. Bez váhání jsme se vydali do jeho zatuchlého doupěte kde jsme si vyslechli jeho obavy o bezpečnost města...

welcome to HELL

".. již delší dobu se v okolí města ztrácejí lidé a cosik podivného se začíná dít v blatech na sever od města a začínám mít obavy z nového, dosud nepoznáného zla, které se zde začíná objevovat. Mé obavy potvrdila městská stráž která v nedalekém lese našla mělké hroby plné lidských kostí. Z těchto důvodů jsem se rozhodl vypravit svého vlastního zvěda, aby byl mým okem v okolních lesích a chrámu... avšak již to jsou tři noci, co od něj nemám zprávu a obávám se nejhoršího.. A proto žádám vás, hrdiny Waterdeepu o pomoc! Teleportuji Vás do blízkosti chrámu zvaného Darkmoon aby jste prošetřili zmizéní mého zvěda a zjistili co zlého se tam děje. Zde, vemte si tuto minci, pomocí které budeme spolu v kontaktu.. nechť vás provází štěstí na vaší cestě ..."

parta hrdinů která zahubila beholdera bydlícího pod Waterdeepem

   Poté jsme pomocí teleportačního kouzla vrženi přímo do víru děje, do lesa který obklopuje temný chrám Darkmoon. Vše se zdá býti v pořádku, v lese zpívají ptáčci, pobíhají vlci kteří nás hryžou do zadků, prostě slunce svítí, kvítka rostou.. ale vše se začíná měnit po nalezení skrytých hrobů v lese, zde opravdu není něco v pořádku. Přes les jsme se nakonec dostali na cestu vedoucí přímo ke chrámu a v dobré víře jsme vstoupili dovnitř, kde nás velice mile a přesladce přivítal místní bratr a sestra...

ach, tak sladcí... až mám chuť jim nakopat prdele!

   Takto přesně to vše začíná, oproti minulému dílu začínáme ve venkovních prostorách a dle všeho nebudeme bloudit jen zatuchlým podzemím, ale podíváme se i na pozlátko ruzných chrámů a věží. Engine  je defacto převzat z dílu prvního a grafika se zatím jeví propracovaněji a různoroději, ale těžko předbíhat - každopádně je to osvěžení oproti klaustrofobickému podzemí z jedničky.
   Bestíář se nám dle manuálu odminula rozrostl a kromě starých známých potkáme i mnoho nových potvor, kterým zcela jistě dáme šanci ochutnat ostří naších mečů! Po včerejší hodině hraní těžko dělat závěry, ale zatím to s atmosférou a vylepšenou grafikou vypadá velice dobře! 

Žádné komentáře:

Okomentovat