pondělí 23. dubna 2012

EoB II: zápisky z cest




Opravdu,opravdu,pověsti nelhaly,EoB2 je řádný nářez! Když to tak vezmu od oka, zatím jsem s ním strávil nějakých šest hodin? A co jsem zatím zažil a koho potkal (a zabil ..) ?

Z lesa jsem se vymotal na cestu vedoucí k chrámu zvaném Darkmoon, po až příliš vroucím přijetí od dvou místních knězů mi bylo hned jasné, že tady tedy něco nehraje.. a opravdu, když jsem se chtěl v chrámu trochu porozhlídnout, tak na mne oba přiletěli s tím, že dále jako do chrámu pokračovat nemůžu a já na to jako že chci! No v ten moment co jsem to dořekl, zabouchl se jediný východ z chrámu a ti dva magoři mě začali valit jak koňa.. no ale vzhledem k tomu, že má parta byla zocelena bojem v kanalizacích waterdeepu, nebyl to až zas takový problém ty dva poslat na onen svět a tím se mi otevřela cesta k prozkoumání tajemství zde ukrytého...

Po schodech jsem se dostal do zatuchlých kobek pod chrámem, kde na mne ihned zaůtočila místní stráž.. tady se opravdu děje něco obludného! A hele ho, po chvíli bojů a bludění jsem narazil na zamčené dveře zpoza kterých se ozýval hlas volající o pomoc! Já jako hodný paladin jsem se přes dveře dostal a našel zde malého, milého hobita přikovaného ke stěně, jak tu zbitý leží, no neměl jsem to srdce mu nepomoci a přibral ho do party, pomoc se může vždy hodit a vhledem k tomu, že se jednalo o zkušeného zlodějě, tak jsem si radostně pískal, jelikož v mé partě žádny zloděj nebyl.Takže milý hobit dostal nějaké to jídlo, zbraň, štít, brnění a hurá hlouběji do kobek! Po cestě jsme potkali další kopu strážných (jak jsme později zjistili, toto byla jejich kasárna). Jelikož partyja byla již unavená a mág potřeboval obnovit kouzla, ulehli jsme ke spánku. No to byla asi chyba, po probuzení jsme zjistili, že nás ta malá hobití sviňa okradla a utekla! Takže o cosik lehčí a opět ve čtyřech jsme pokračovali do stále temnějšího podzemí, kde tedy řádně přituhlo!


Opět se na nás vyrojili místní kněží, kteří začali být podporování bandou koster navlečených v brnění a vzhledem k jejich množství jsme se museli meči a kouzly řádně ohánět až si z toho kněžka Kate připálila konečky prstů, jak na nás sesílala hojivá kouzla! Probojovali jsme se do vězení, kde jsme osvobodili dva přeživší vězně zde hnijící a přibrali je k sobě do party. Jeden z nich byl trpasličí kněz a druhý byla elfka bojovnice, snad se budou hodit! Při putováním místním podzemím jsme nacházeli podívné hudební nástroje - rohy, jeden byl severní, další zase jížní.. no pro jistotu jsme je brali sebou, třeba se budou hodit později? Šli jsme stále níže a níže až jsme se dostali do patra, kde na nás padla neuvěřitelná tíseň a úzkost a chtěli jsme odtud pryč! K naší smůle však za námi zapadly jediné dveře vedoucí ke schodům do vyššího patra a tak jsme se utábořili a pokusili se trochu spočnout. Jen co jsme usnuli, začal se nám ve snech zjevovat rudý drak dštící oheň a síru všude okolo a tento výjev byl doprovázen obrazem smějící se smrtky! Tak nás to vyděsilo, že jsme nebyli schopni spánku ani odpočinku či učení se kouzlel, jedinou naší možností teď bylo najít východ z tohoto labyrintu hrůzy.


V tomto patře jsme narazili i na nové nepřátele, jakésik podivné gargoyly, kteří nám svými ostrými drápy trhali brnění na kusy a podivné slizké stěny, které se pochodovaly chodbou a uklízely zde bordel po zemi se válející.Jediná cesta, kterou jsme našli vedla opět hlouběji do podzemí a tak nám nezbylo nic jiného, než jít touto cestou. Stejná dusivá atmosféra panovala i zde a tak jsme mohli na odpočinek opět zapomenout! Naneštěstí toto patro bylo obýváno přerostlými mravenci s ostrými kusadly. To by nebyl až takový problém, vzhledem k jejich velikosti jsme se do nich dobře strefovali, avšak jejich kousnutí bylo velice nebezpečné jelikož zaneslo do rány jed! Naštěstí Kate ovládala pár kouzel na odstranění otravy, takže jsme to přežili ve zdraví :) a konečně se na nás usmálo i štěští. V tomto patře jsme objevili tajnou chodbu, která nás zavedla zpět do prvního podzemního patra.


Když jsme se dostali zpět, tak jsme byli ale zmateni, co to všechno mělo znamenat? Byla zde tlupa nemrtvých, knězů a jiné havěti, ale to je vše? Našli jsme zde sice divné čtyři rohy, které hráli značně falešně a ještě se divně jmenovaly podle světových stran, ale co s tím? Kde je to zlo, které jsme měli odhalit a zničit? Nebo to snad není ještě konec?! .......

Vážení, tenhle druhý díl je opravdu nářez" Atmosféra výborná, hraje se to skvěle a i NPC a interakce je zde více než v předchozím díle a také to je i o tom, že nejdeme stále jen níže a níže aby jsme našli hlavního záporňáka ve třináctém patře... no jsem zvědav jaké to bude dále!

Žádné komentáře:

Okomentovat